IVA - Medlemskab 3

Medlemskabets varighed

11. maj 2024 - 31. maj 2024

Fornyelse af medlemskab

1. juni 2024 (150,00 DKK)

MobilePay fast betaling(tilmelding til abonnement)

Ved at blive en del af dette medlemskab, bidrager du væsentligt til dannelsen og uddannelsen af muslimske børn og unge. Din deltagelse udgør en investering i deres fremtid, både i denne verden og i det hinsides.

Gennem dette medlemskab er du med til at sikre, at børn og unge i vores samfund får adgang til undervisning og vejledning i islamske værdier og hvordan de kan leve i overensstemmelse med Allahs vilje i Danmark. Fra dagtimerne til aftentimerne engagerer vi os i at skabe et nærende miljø, hvor de unge kan vokse både åndeligt og intellektuelt.

Din støtte er ikke blot en sadaqah; det er en investering i din egen fremtid. Ved at give sadaqah investerer du i din egen beskyttelse i graven og på dommedagen. Din indsats i dag vil sprede lys i mørket og sikre en fremtid for kommende generationer, der er forankret iislam og iman.

Sammen kan vi opnå store bedrifter og skabe en positiv indflydelse, der vil vare i generationer.